Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Anders Ason skrev:Skusty skrev:Hej! ...
På din bild framgår det att du har minst tre sprickor i ratten. Efter alla tips du nu fått skulle en idé kunna vara att prova en metod för varje spricka! Då kan vi på forumet få tips om vilken metod som verkar bäst och du skull kunna göra en fylligare rapport till ditt skolarbete. Som "tillåten" bonuseffekt får du även en impad lärare och högsta betyg för jobbet
![]()
Skusty skrev:Hej! ...
Anders Ason skrev:Skusty skrev:Hej! ...
Har kollat din förstorade bild och visst kan man undra varför där är så många sprickor?
Har ratten utsatts för större våld än vanligt (ingen servo)?
Våldet/kraften i navets förlängning har sannolikt varit större än vad som avsetts. D v s "vridvåldet" har nog inte kunnat ge de sprickorna. Alternativt mycket stora (och snabba) temperaturförändringar där stålet och plastmaterialet inte hängt med varandra. Jättetung chaufför, en del körning ståendes som förkom förr vid beläggningsarbeten m m, eller har man helt enkelt klivit på ratten för att komma upp på taket? Eller vad? Vore intressant om du känner till något om hur ratten/bilen använts.
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster