Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Böll skrev:Ni som vet hur man länkar,mm tror efter att ha läst en del om lastbilar på buss-snack att dom hellre skulle diskutera lastbilar på detta forum,titta in å tipsa dom....om oss här....
Thomas Almèn skrev:Fler inlägg kan bero på att dom har trådar om i stort sett allt möjligt, på gott och ont. Det kan bli lite väl ot ibland.
jonas a skrev:Jag är inte ofta på Veteranlastbilar, mycket pga avsaknad av lastbil. Men ett liten underforum för moderna bilar hade jag tyckt vara kul där man kan visa upp sina bilder.
Stellan skrev:jonas a skrev:Jag är inte ofta på Veteranlastbilar, mycket pga avsaknad av lastbil. Men ett liten underforum för moderna bilar hade jag tyckt vara kul där man kan visa upp sina bilder.
Att du inte har någon bil är absolut ingen fara Jonas, det är ju det genuina intresset som räknas. Det är som jag skrivit någon annan gång här på forumet: alla kan inte allt alltid... fördelen med det är ju att man kompleterar varandra. En del har bilar som de kör, andra samlar på arkivmterial och andra drar sitt strå till stacken genom att fotografera. Alla behövs för att hålla igång vår hobby![]()
Ta så mycket bilder du kan, jag tror att det är många med mig här på forumet som ångrar att man inte tog mer kort på den tiden det begav sig. Dina "moderna" kort blir ju veteranbilder i framtiden.
Men en egen bil kanske kommer om man hittar rätt.
/Stellan
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 5 gäster