30Fredrik skrev:Ja men där har du ju färgkombinationen,eller hur? Mobiloil hade jag glömt då vi hördes vid!! 30 Fredrik.
Jo visserligen

Moderator: Anders Ason
30Fredrik skrev:Ja men där har du ju färgkombinationen,eller hur? Mobiloil hade jag glömt då vi hördes vid!! 30 Fredrik.
30Fredrik skrev:Jag monterade en 2 år gammal vändskiva efter att jag fått höra att det kunde bli problem med en gammal vändskiva. Inga problem med den 2 år gammla skivan vid regbesiktningen, men dom kollade på identifikationsplåtarna som satt på sidan av Jostskivan! Kolla om det går att få dispans för en gammal vändskiva,måste väl finnas nån på Trafikverket som kan svara på en sån sak!!
Kirkiz skrev:Per Thomson skrev:Vilket fabrikat är det på vändskivan, GF?
Ja de är en GFtillverkad i Tyskland om det säger dig något
Per Thomson skrev:Kirkiz skrev:Per Thomson skrev:Vilket fabrikat är det på vändskivan, GF?
Ja de är en GFtillverkad i Tyskland om det säger dig något
Jag trodde att de tillverkades i Schaffhausen Schweiz. De kanske hade tillverkning i Tyskland också. Jag lastade Trilexhjul hos dom, mottagare var Volvo.
30Fredrik skrev:Ja då skulle jag åxå köpen en Trisslott nu när du har lite flyt!! Bara att gratulera, ibland har man tur med myndigheterna!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster