Lite om det goda livet i slutet av krönikan, Bosse är i vart fall medveten om faran

Att jag skulle tillhöra indian-släktet visste jag inte (inledningen).
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Lars-Gunnar skrev:Bo, tog du illa upp? Vad jag skrev var ju att jag hade bilderna och jag hade önskat att jag hade historien men det hade jag inte och det är ju inget att hänga upp sig på. Du skriver ju bra och dina artiklar är läsvärda men visst förstår jag att det inte alltid är dså lätt. Men det jag skrev var bara föär att visa på mitt eget tillkortakommande. Och Bo, jag är inte med i FaceBook eller Scarybok för jag tycker det räcker att jag är lite här och där och som Anders säger: säkerheten/inttigriteten är inte den bästa. Och låt folk skratta eller är det hatskratt? Du vet vad du står för och vad du viil göra till skillnad mot många andra i samhället.
Fortsätt du på den utstakade vägen!
Lars-Gunnar
Bo Norvinge skrev:När jag tittar lite på svaren i tråden blir jag orolig att jag hetsat úpp stämmningen.
Tanken med raderna i krönikan och inlägget här i början var egentligen att mana till eftertanke från allas sida. Vi delar ju som sagt alla samma intresse och bör också acceptera att vi alla har olika utgångspunkt, bakgrund, intresseområden, erfarenheter och kunskaper. Det vore olyckligt om några hämmas och inte vågar göra inlägg om de inte är 100% säkra på sin sak. Meningen är ju att vi här ska kunna ställa våra frågor och att forumet ska ge utrymme till både spekulationer och diskusioner samt kafésnack.
Om rädslan för att göra bort sig skulle ta över skulle det bli hemskt tomt på forumet, tyst på träffarna och flera blanka sidor i Klassiska Lastbilar.
Jag vill gärna göra vad jag kan med att förmedla det jag vet eller tror mig veta till de som inte vet men vill veta. Hoppas också få svar på sådan jag inte vet men också vill veta.
Oerhört dumt av mig att skapa en gruppering vars medlemmar jag faktiskt inte kan peka ut som personer då mycket kommer från hörsägen. Men visst har jag själv hört kommentarer om hur vi kan roa andra.
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster