herrstina- skrev:Det ska bli intressant att se hur många svar det blir när du ställer kompetenskrav på uppgiftslämnarna.
Det fungerar naturligtvis så att när ett ämne dyker upp kommer de som attraheras av just detta att delge och informera om sina erfarenheter, ev. kan det resultera i något användbart även för din del.
Själv är jag både ointresserad och okunnig när det gäller elektriska påskjutsbromsar och förstår inte heller varför man krånglar med det, sätt på en axel med vanlig påskjutsbroms så kan du kombinera bekymmersfritt med valfri bil.
Stina.
Hej
skulle jag göra som du säger så måste jag bygga om hela vagnens broms system till en kostnad av 12-14000:-. Det jag söker är elektrisk påskjuts broms. Min kabe är redan elektriska bromsar på. Men det mekaniska avkännaren och elektriska boxen sitter på bilens huvudbromskrets. Det är därför som jag behöver den elektriska påskjutsbromdelarna som sitter på Cabby, SMW vagnar. Så att jag kan flytta min elektriska box till vagnen och bygla om den till påskjuts broms. Sen kan jag använda den till vilken bil jag vill.