Lars-Gunnar skrev:jonas a skrev:Lars-Gunnar, tråden är varken rensad eller låst.
Tyvärr har inga av dina ord resulterat i mer än hån mot oss svenskar från trådstartaren som heter Keith Williams som på ren svenska skiter i allt vad som heter copyright.
Han hävdar att någon i Sverige förmodligen från Göteborgstrakten sänder cd skivor med bilder till honom. Han har publicerat stulna bilder från vänner till mig på Facebook vid upprepade tillfällen.
Det är som sagt en "trist utveckling" på internet.
Jag har gett svar på tal hoppas jag. Jag trodde aldrig att engelsmännen skulle vara så barnsliga. Jag har frågat dem om vi är välkomna eller bara besvärliga. Sedan har jag påpekat att de inte svarar på ens mail utan liksom ser över huvudet på en så man kan fundera om de mobbar en.
Lars-Gunnar

Mitt råd är bara att strunta i dem, i synnerhet Keith (KW) han är en riktig förstklassig besserwisser.
Jag är själv medlem på Trucknetuk men efter den tråden raderade jag alla mina bilder och lade ner verksamheten där.
Jag trodde som du att det var seriöst folk där, några av medlemmarna känner jag från Facebook och dom är "riktiga" så att säga, men visa nötter slinker alltid igenom. Så är det på alla forum.