Nu blev ni lite nyfikna va?

Givetvis så finns det en trailer till också!

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
färingsösoljeätare skrev:Hej hade en intressant dag när jag försöker rädda bärgaren från glömda rum pratade med änkan idag o då dök det upp mer lastbilar bedfordar ford thamesrfader brandbil div hytter ,tyvärr har en skrotare fått gå lös o pressat flera lastbilar + samtliga 100talet bilar som stod på platsen nu visade det sig att det finns mer o jag hoppas få köpa loss en del skrotaren fick det mot att han tar bort bilar o maskiner
Fridgemaster skrev:Det stämmer L-G
Tänker inte avslöja vart. Men en liten ledtråd kan ni få. Åk dit det luktar skit
Lars-Gunnar skrev:Fridgemaster skrev:Det stämmer L-G
Tänker inte avslöja vart. Men en liten ledtråd kan ni få. Åk dit det luktar skit
Kan jag tänka mig Fridgemaster
Fråga, varför lämnas dessa lastbilar åt sitt öde? Är det ingen skrotningspremie på tunga fordon? Kostar det? Ja, det måste det ju göra för man måste väl leja en traktor att dra eller lyfta fram dem och så kostar borttransporten. Men då frågar jag mig varför de inte annonseras ut på blocket hel eller i bitar. Det måste väl finnas reservdelar som veteranbilsägarna behöver någon gång. Eller är det så enkelt som att människan i grunden är lat och på så vis gör det bekvämt för sig?
Lars-Gunnar
Åkarns Kalle skrev:Vad står det på dörren på första bilden?
/Kalle
Reid Hulting skrev:Bullmercor låter intressant, vilka modeller? OT ursäkta![]()
.
Reid.
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster