Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
han1964 skrev:Hej
I tidningen klassiska lastbilar på sidan 53 kan man läsa om henry lindgrens mercedes med släp med styrbar boggi som kunde lasta tre continers?
Nu undra jag om någon kan berätta mer om detta fordon eller har bilder ? detta hade varit kul att bygga i modell .
Mvh Hasse
Lars-Gunnar skrev:Hur många är det? Flak vet jag och Norvinge har några modeller men om han bygger aktivt vet jag inte. På Internet brukar det finnas forum för modellbyggare av bilar och flygplan samt militära fordon.
Lars-Gunnar
I tidningen klassiska lastbilar på sidan 53 kan man läsa om henry lindgrens mercedes med släp med styrbar boggi som kunde lasta tre continers?
Nu undra jag om någon kan berätta mer om detta fordon eller har bilder ? detta hade varit kul att bygga i modell .
Mvh Hasse
Nu börja bygget ta form , brekina hade dragbilen merceds 2032 släpen gör jag i evergreen plast . men nu kommer det svåra .
Hur långt var det mellan de styrbara axlarna på denna tralier tro ? Är det någon som vet ? jag har skrivit till GDL om denna tralier men jag har ej fått svar .
MVh Hasse ,s
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 19 gäster