Om du vet chassinumret (eller evt. motornumret om det är en originalmotor vill säga) kan man ju direkt avgöra vad det är för modell på din bil.
Om du inte vet chassinumret kan du ju alltid kolla hur man möjligtvis kan få fram det här
www.veteranlastbilar.se/phpBB3/viewtopi ... =11&t=1878Du behöver inte skicka uppgiften om chassinummer så att "alla ser det" om du inte vill.
Vill du inte att alla skall kunna se ditt chassinummer kan du ju skicka det till mig via Forumets "mailservice". Du bara klickar på min signatur så kommer mina uppgifter fram, och nederst till vänster står om du vill skicka ett personligt PM.
I så fall kan jag inte läsa medelandet förrän jag kommit hem från sydamerika på måndag.
(Det kan vara bra att dölja ett chassinummer tills man fått genomfört en ursprungskontroll hos Transportstyrelsen om man vill få bilen registrerad - är bilen redan i det aktuella fordonsregistret spelar det ju ingen roll.)
Jag kan också försöka ringa dig på måndag/tisdag. Jag har redan haft kontakt med andra medlemmar i Forumet härifrån samt för några veckor sedan när jag var i Thailand och det blir ofta dyrt att ringa mobilsamtal från "långtbortistan" även om jag inte betalar räkningen själv.
// S-V L44