Det verkar tyvärr vara klent med responsen från Volvo-ägare.
Jag har ingen dokumentation från Volvo, men väl från Scania-Vabis, och jag tror att framhjulsnaven är uppbyggda på ett tämligen likvärdigt sätt oavsett märke.
Därför bifogar jag en sprängskiss på framhjulsnavet på en L40, och det såg ut att vara ganska oförändrat även på de senare L51:orna. (L40 och L51 är modeller som storleksmässigt motsvarar en Volvo Starke.)

- Framhjulsnav Scania-Vabis L40.JPG (82.87 KiB) Visad 25881 gånger
Som synes är det inre lagret SKF 32309 och det yttre SKF 32306, så du var nog inte helt fel på det.
Priser på kullager varierar mycket och det finns dessutom billigare alternativ än SKF, t.ex. Timken, FAG, BTA, FERSA, PE Automotive, etc..
Använd en översättningstabell och shoppa runt tills du hittar en leverantör med ett hyfsat pris.
En snabbsökning på Internet visar de alternativa numren som kan behövas.
"Äkta" SKF-lager har ibland gått på Tradera för några hundralappar.
Lagren kanske också finns bland de många firmor som tillhandahåller militärt överskottsmateriel?
Din vagn kommer ju inte att rulla särskilt mycket så lagerkvaliteten är nog ganska oväsentlig.
// Kjell N