Jag har aldrig varit i staterna men det skadar inte att kolla läget ändå...så så här gjorde jag...
En dag skrev jag ett brev, till förenta staterna...ja inte till presidenten utan till en väldigt känd lastbilstillverkare, ja faktiskt flera olika men just denna hade jag lite extra feeling för, så brevet på engelska förklarade att jag ursäktande frågade om man mot all förmodan kunde få tag på broschyrer om just deras lastbilsproduktion.
Sen satte jag mig ner och väntade.....ja jag satt inte hela tiden utan som Baltazar vankade av och an...tänk om? nej jag tror inte dom svarar.
Sen en vacker dag så small det till i brevlådan...en avi hade kommit..med flygpost!
Sprang till posten och och löste ut paketet, ja det kostade inget för allt var betalt men oj!
Där i låg alla broschyrerna och denna nyckelring, dom tänkte nog där på Peterbilts kontor....galen svensk=) och jodå Mr David stod det...och KW, International, Mack, Foden och Volvo!=) svarade. med broschyrer, det var en rätt lyckad liten förfrågan.
Och hjälp vad snygg den är.........

- x001 (32).jpg (116.33 KiB) Visad 12630 gånger