Fors Trailer från 50 talet

Meddela här vad du önskar komma över.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Re: Fors Trailer från 50 talet

Inläggav pekka k » 06 jul 2011, 12:01

Vi har inte hittat någon triler ännu tyvär :( men några eldskälar i detta forum hjälper till med letandet i hela landet så förhoppningsvis får vi tag i
trilern innan lack för jag har ingen aning om vart slangar och elen ska sitta från bilen till trilern och det är mindre kul att göra en sådan sak i efterhand.
Mvh:Pekka.
pekka k

Inläggav Reid Hulting » 21 okt 2011, 11:56

Har hittat en ASJ tanktrailer, enaxlad och antagligen från 60-talet. Inte enligt dina specifikationer, men jag tänkte delge dig ändå så får du bestämma. Återkommer med bilder när jag kommer hem till Gotland nästa vecka.
Reid.
Reid Hulting

Inläggav pekka k » 21 okt 2011, 12:32

Reid Hulting skrev:Har hittat en ASJ tanktrailer, enaxlad och antagligen från 60-talet. Inte enligt dina specifikationer, men jag tänkte delge dig ändå så får du bestämma. Återkommer med bilder när jag kommer hem till Gotland nästa vecka.
Reid.

Visst låter det bra men eftersom den är från 60talet så har den luftbromsar och då funkar det inte på bilen som har hydrovac.
Mvh:Pekka.
pekka k

Inläggav Reid Hulting » 21 okt 2011, 14:47

Ja just, så var det ja. Jag kanske passar ihop den med min LB76:a istället, skulle kunna bli ett trevligt ekipage. I BP-färger kanske. Reid.
Reid Hulting

Föregående

Återgå till Objekt sökes