Elmia v.34

Här får man fritt annonsera förestående evenemang som har med veteranlastbilar att göra. Varje evenemang fordrar sin egen "tråd". Om hjälp önskas så kontakta någon av oss moderatorer.

Moderator: Anders Ason

Elmia v.34

Inläggav kennex » 11 aug 2010, 20:42

Hej alla veteranälskare !

Länge sen jag hört av mig på forumet, tänkte nu kolla lite vem eller vilka av "oss" som har fordon utställda på Elmia-mässan (tänkte nämligen ta mig dit)
Vore ju kul att träffas "live"då jag ju inte ännu kunnat delta i ngt rally ännu.
Gällande "brandbilsprojektet" mitt, så har det semestrat hittills. Hoppas få lite inspiration från mässan, så ska det nog börja hända saker här framåt hösten.
Har ännu inte hittat lämplig bakända för dragbilsutförande till projektet. Tanken är att lyfta av hytten o ta in den för behandling i garaget under vintern, det torde vara tillräckligt tidskrävande !!

Mvh // Kent H :D
kennex

Re: Elmia v.34

Inläggav Stellan » 15 aug 2010, 21:46

Jag börjar också bli lite nyfiken på vilka som kommer dit...det börjar ju dra ihop sig nu :P

/Stellan
chaufför emeritus ;-)
Användarvisningsbild
Stellan

Inläggav pekka k » 20 aug 2010, 17:03

Jag ska dit med Regent 56an och givetvis svärfar det är den som är i veterantidningen= Stig Fredrikssons bil,
Den ska tydligen ställas ut så jag ska väl vara där alla dagar hoppas jag för då får man se andras bilar med.
Mvh:Pekka.
pekka k

Inläggav Per Thomson » 21 aug 2010, 21:38

OK, då ses vi hoppas jag. Vi (http://www.veteranlastbilar.se )finns i hall "C" liksom även ÅHS och Klassiska Lastbilar.
Hälsningar
Per Thomson
Användarvisningsbild
Per Thomson
Site Admin

Inläggav pekka k » 25 aug 2010, 20:13

Torsdag samt lördag kommer jag att finnas på plats men jag ränner väl omkring o blegar på andras bilar med :)
Mvh:Pekka.
pekka k

Inläggav Stellan » 29 aug 2010, 20:47

Det har ju varit ett helt fantastiskt arrangemang...all heder åt er som har jobbat med det. Jag var och hälsade på under lördagen, och när jag såg allt folket så trodde jag ju att det ösregnade ute. Men efter en titt utomhus och konstaterat att det var strålande slosken så fattade jag till slut att det verkligen var intresserade människor som gick runt i hall C :D

Att Åkerhistoriska sällskapet, tidningen klassiska lastbilar och vårt eget forum visade upp sig tillsammans tror jag gjorde stor succé :D

/Stellan
chaufför emeritus ;-)
Användarvisningsbild
Stellan

Återgå till Evenemang