Semester i dag men ...

Här träffas vi och kanske ställer en fråga eller lämnar ett förslag som andra har en lösning eller synpunkter på. Kom ihåg att det skall handla om lastbilsnostalgi.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Semester i dag men ...

Inläggav Anders Ason » 04 jun 2010, 16:34

eftermiddagen gick åt till något helt annat än vad som var planerat. Tidningen Klassiska Lastbilar kom med posten (det bästa numret hitintills?).

:D
Hälsningar Anders Ason
Anders Ason

Re: Semester i dag men ...

Inläggav Lasse Hsand » 04 jun 2010, 18:42

Tjena Avundsjukan är stor hittade senast igår prenumerationserbjudandet liggande bland en massa grejor i bilen. Det är ju så :twisted: svårt att få ett papper i lådan ibland. Så då får man vänta till veckan. Hälsn Lars
MVH Lars .J
Användarvisningsbild
Lasse Hsand

Inläggav Lars-Gunnar » 04 jun 2010, 20:33

Verkar lovande om det är det bästa hittils. De tidigare har ju inte varit fy skam de heller.

Skall besöka pressbyrån då jag inte prenumenerar.

Lars-Gunnar :)
Lars-Gunnar

Inläggav Henric » 06 jun 2010, 00:12

Tyvärr ssämsta nummret hittils! Bara nosbilar, inget frambyggt :( ... Men bra ändå, ångrar inte min prenumeration. Vill ha mer 70-80-talsbilar. Men smaken är som baken, delad. Alla nummer kan inte vara bäst :P
Henric

Inläggav Anders » 17 jun 2010, 11:26

Jag har inte fått någon tidning? :o

Edit:
Problemet löst sig. Sambon hade förlagt tidningen när den kom med posten. Dock försäkrade hon att den aaaabsolut inte hade kommit. Men som tur var hittade jag den :D

Anders
Användarvisningsbild
Anders

Inläggav swedishbrasscar » 17 jun 2010, 18:19

Tycker tidningen var bra, men kanske inte bästa hittills... :wink:
Gillade speciellt artiklarna om LS85:an och L75/76-historiken.
Användarvisningsbild
swedishbrasscar

Inläggav Sudde52 » 17 jun 2010, 20:00

Anders skrev:Jag har inte fått någon tidning? :o

Edit:
Problemet löst sig. Sambon hade förlagt tidningen när den kom med posten. Dock försäkrade hon att den aaaabsolut inte hade kommit. Men som tur var hittade jag den :D

Anders

:? Jag känner till problemet, tidningarna brukar komma på fredagar och dom hamnar alltid på något sätt underst i posthögen...Har nya Veteranlastbilar kommit idag? Näe.. Men titta, här ligger den ju! FREDAG KVÄLL SKA VI INTE LÄSA! Men lilla gumman jag ska bara titta på bilderna, inte läsa..... Det säger du alltid! mmm.... va ska vi äta i kväll? mmmm... Lyssnar du på mej? mmm... Nu läser du i alla fall! nänä, bara tittar på bilderna... :mrgreen:
mvh Sudde
Användarvisningsbild
Sudde52

Inläggav Kjell T » 17 jun 2010, 20:11

Tidningen var tillräkligt bra för att vara intressant och jag för min del läste igenom den snabbare än någon av de tidigare. Vad innehållet beträffar så skulle jag gärna se mera av såna fordon som man inte vet så mycket om och inte heller så lätt får tag i information om. Lastbilar från 70 och 80 talet är det inte så svårt att se lite varstans ännu och information om dessa är lättillgänglig. Äldre lastbilar och all informatuin som finns om dessa blir svårare och svårare att få tag på och därför vore det viktigt att allt "dokumenteras" som är möjligt att få information om.
Kjell T

Återgå till Allmänt Veteransnack