Drängen skrev:Åkarns Kalle skrev:Jasså då stämde inte min teori om ny ägare då........
Jo, det är en tämligen ny ägare på den.
Sotarn frågade på FB och jag hade en teori om VEM den nye ägaren var men jag hade fel.......
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Drängen skrev:Åkarns Kalle skrev:Jasså då stämde inte min teori om ny ägare då........
Jo, det är en tämligen ny ägare på den.
Blev inte mycket mindre nyfiken av det svaret.... Skicka pm kanske.Åkarns Kalle skrev:Nja jag skrev ett litet spydigt svar på en fråga vem nya ägaren var men jag vågar inte upprepa det.......
ankarback skrev:Kul med en bil från Åsarnas lbc. Min bästa polare bor i den gula tegelvillan som tillhörde dom en gång i tiden.
/Johan
Drängen skrev:ankarback skrev:Kul med en bil från Åsarnas lbc. Min bästa polare bor i den gula tegelvillan som tillhörde dom en gång i tiden.
/Johan
Kollade filmen igen, och fick mina misstankar bekräftade. Anna Leander hade koll på mycket inom föreningen.
Drängen skrev:Blev inte mycket mindre nyfiken av det svaret.... Skicka pm kanske.Åkarns Kalle skrev:Nja jag skrev ett litet spydigt svar på en fråga vem nya ägaren var men jag vågar inte upprepa det.......
Åkarns Kalle skrev:Drängen skrev:Blev inte mycket mindre nyfiken av det svaret.... Skicka pm kanske.Åkarns Kalle skrev:Nja jag skrev ett litet spydigt svar på en fråga vem nya ägaren var men jag vågar inte upprepa det.......
Då Fredriksson frågade om det var Persson eller Anders så skrev jag "det är Bagarn som insett att det ska vara Scania" vilken jag ångrade ganska snart men jag fick inte bort det....
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster