Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Anders Ason skrev:Så var den förra knepiga(ste?) helggåtan löst.
Då kan vi lägga in en ny, vad är detta för fabrikat?
(klicka på bilden så får ni den i helformat)
Roger Larsson skrev:Anders Ason skrev:Så var den förra knepiga(ste?) helggåtan löst.
FWD C.O.E -70 el. -71
Anders Ason skrev:Roger Larsson skrev:Anders Ason skrev:Så var den förra knepiga(ste?) helggåtan löst.
FWD C.O.E -70 el. -71Oj, här går det undan, ett bilmärke som slutade sina dagar 1974 och det på andra sidan Atlanten. Kunskaperna på forumet imponerar hela tiden. Visst är det en F.W.D. och här kommer den oretuscherade bilden:
Sudde skrev:Cheva 58
Sudde skrev:Med tanke på färgen borde det vara en Biscayne, den enklare modellen var ofta svart har jag för mej....kan va en Bel Air också
Sudde
Roger Larsson skrev:Sudde skrev:Med tanke på färgen borde det vara en Biscayne, den enklare modellen var ofta svart har jag för mej....kan va en Bel Air också
Sudde
Skojade mest med Dig men Du har nog rätt - med tanke på färgen så är det troligen en enklare modell. Jag tycker mig också se att listen på sidan går ända bak och är relativt tunn. Denna list fanns enbart på dom enklare modellerna och i så fall är det troligen inte en Bel Air/Impala utan en Delray eller en Biscayne.
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster