Här träffas vi och kanske ställer en fråga eller lämnar ett förslag som andra har en lösning eller synpunkter på. Kom ihåg att det skall handla om lastbilsnostalgi.
God Jul og et godt nytår, ønskes af mig og firmaet jag er ansat i. Takker for et godt år, med rigtig mange gode kontakter og informations bytta. Hoppas det nya år, vil bringe rigtig mange goda og brukbara informationer, på tværs af grænserna.
Hilsnar om en god jul Finn Holm Danmark.
Bilagor
Dieselhuset julekort 2008.JPG (58.64 KiB) Visad 12292 gånger
God Jul tillönskas samtliga forummedlemmar. Hoppas att ni får användbara julklappar och att det blir lite tid över till att titta in på forumet någon gång då och då under julhelgen.
Tack alla ni som gör forumet - se här med denna tråd, inte ens julhälsningen behöver vi moderatorer tänka på Och vilken härlig tecknad bild sedan, sådana motiv är riktigt julmys för oss veteranentusiaster
Vi moderatorer ber att få önska er alla en riktigt God Jul o Ett Gott Nytt År
Forumet behöver lysas upp nu i mörkret och inför julen:
anixmasc.gif (7.87 KiB) Visad 12080 gånger
sandjul.gif (30.28 KiB) Visad 12076 gånger
Hälsningar Anders Ason __________________________________________ Jag tillhör också den yngre generationen, men det var ett tag se´n, nu med hobbyn som burit sina laster.
God Jul o Gott Nytt År från mej också! Tack för alla fina bilder och svar på mina frågor.(även om de är lite konstiga ibland men jag har lärt mej en del också ) Hoppas ni varit riktigt snälla nu så ni får många fina julklappar Juliga hälsningar från Dinne
Önskar alla en riktigt God Jul och Gott nytt År och alla vet ju att tomten inte åker släde, han kör Scania....eller Volvo...Ford..Bedford...ja han gillar nog omväxling iallafall. vi får nog planera ett studiebesök i hans garage. Huvudsaken är att han kommer, när vete gudarna om han väljer något annat än en veteranlastbil, då kan han ju alltid skriva till forumet om något fel uppstår.................