Har funderat nu några dagar fram & tillbaka! kommer ej fram till något bra. Så behöver eran hjälp.
Jag har väl insett att som privatperson är detta projekt alldeles för stort, mest för det ekonomiska. Viljan att göra det så seriöst som möjligt är omöjligt för en person som mig, trots bra inkomst..Samtidigt gör de ont och tänka dessa tankar för minnet av farsan. ville göra detta för honom! men bilden av hur bilen ska bli är alldeles för höga,
Diverse andra anledningar till varför jag går i dessa funderingar på att sälja, är för jag vill kunna ha ett liv också. i stort sätt i 3 år från 2016 har jag lagt varenda krona av mina inslitna jobbpengar. Inget sparande till hus,bil eller resor som också känns tungt. Köpa hus när jag e närmare 40 år? halva livet har gått!
Grovjobbet är gjort på bilen, de som är kvar är finliret , lack,däck,blästring m.m alltså bara de dyra sakerna! samt plocka ihop den.
I runda slängor räknar jag på att 150 kvar att lägga på bilen + material. Om man vill göra den seriösa vägen
Att för mig spara undan dessa pengar skulle ta mig minst 2 år, och då skulle jag ej kunna leva ett liv eller spara till något annat. Samt att jag isåfall lagt vid 2 års tid ca 100.000 bara i garagehyra för stillestånd/möjligheten att vara inomhus.
Detta är sjuka summor för en hederlig skattebetalare som mig. Detta får bli för nån som har pengar & bra kontakter.
Jag kommer ångra mig tusen gånger om. om det nu skulle visa sig för försäljning.. Kommer aldrig kunna hitta en sån här bilen igen..
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Vill heller inte skuldsätta mig till öronen för denna bilen, hade funderingar att sätta mig framför ica med en bild på lastbilen och tigga pengar..Har redan lagt ut mycket pengar på bilen för att jag ska gå med förlust, dock inte så mycket.
Viljan och förståndet är inte det samma, eller dagdrömma!
Jag vill inget hellre att få bilen färdig , men kanske måste inse fakta att jag kört på i blindo utan att titta vad jag lägger pengar på.
Era åsikter tas gärna emot! Hjälp mig hur jag ska gå till väga!

- 61474144_859890921046405_6017904550755696640_o.jpg (204.31 KiB) Visad 12662 gånger