Här får man fritt annonsera förestående evenemang som har med veteranlastbilar att göra. Varje evenemang fordrar sin egen "tråd". Om hjälp önskas så kontakta någon av oss moderatorer.
Min vana trogen alternerar jag mellan mina fosterländer. Gångna helg var det en tillställning i Selbu, Sör-Tröndelags fylke, ungefär 10 mils körning från Storlien. Temat var blålys, men det mesta på hjul eller med förbränningsmotor visades upp. Lördagen bjöd på ett deprimerande strilregn, så tillströmningen av publik var begränsad. På söndan genomfördes ett s.k Cars and coffee. Man tog med sig sitt entusiastfordon och kom och minglade med likasinnade. Då bättrades oxå vädret. Men helgen bestod icke blott av nöjen. På fredan körde jag en 83´as F12 från Malvik till Selbu, på söndan en 75´as G88 i retur. Lägger upp ett litet utval av vad man hann med att fota.
Hälsningar Anders Ason __________________________________________ Jag tillhör också den yngre generationen, men det var ett tag se´n, nu med hobbyn som burit sina laster.