Här förmedlar du tips om objekt som kanske är till salu var de kan hittas.
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
av kringlan » 03 okt 2008, 11:48
Ja tänk om man hade en sån!!
http://www.blocket.se/vi/18405737.htm?ca=4_s
Då skulle det bara vara en tidsfråga innan man hade fyllt varenda parkering i närheten med roliga objekt
//Kringlan
Ja e inte dömm!! ja har bara otur när ja tänker...

-

kringlan
-
av Anders » 03 okt 2008, 11:58
Det vore något!
En sådan biltransport och en rejäl tungdragare med trailer efter så kunde man släpa hem det mesta man lägger ögonen på!
Anders
-

Anders
-
av Lars-Gunnar » 06 okt 2008, 13:18
Det var den fulaste "sleeper" jag hgar sett. Han har ju saboterat blinkersen (vet inte om elledningarna är kvar) och varit tvungen sätta blinkersen som han gjort. Grillen har också fått sig en smäll. Ser inget förtroendegivande.
Den där bor i Indal någon mil utanför Sundsvall. Han har 8 objekt ute för försäljning just nu. 60.000 nej tack. Hur vet man att det inte när något tjafs med bilen och är påhänget godkänt? Bromsar?? Mycket rost är det också.
Lars-Gunnar
-
Lars-Gunnar
-
av Anders Ason » 06 okt 2008, 17:31
Lars-Gunnar skrev:Det var den fulaste "sleeper" jag hgar sett. Han har ju saboterat blinkersen (vet inte om elledningarna är kvar) och varit tvungen sätta blinkersen som han gjort. Grillen har också fått sig en smäll. Ser inget förtroendegivande.
Den där bor i Indal någon mil utanför Sundsvall. Han har 8 objekt ute för försäljning just nu. 60.000 nej tack. Hur vet man att det inte när något tjafs med bilen och är påhänget godkänt? Bromsar?? Mycket rost är det också.
Lars-Gunnar
För Titan-lover finns det en traktorreggad treaxlad dragbil på Blocket just nu. Både priset o skicket verkar bra.
(jag är en sådan där Blocket-idiot!)
Hälsningar Anders Ason

Anders Ason
-
av Thomas Almen » 23 dec 2008, 23:13
Han som köpte bilen var väl inte helt nöjd med skicket. Riktigt hemsnickeri tydligen.
-
Thomas Almen
-
Återgå till Objekt finns . . .