Sådana här trådar är mycket viktiga, om vi har tur kommer forumet att få ökad vetskap som kan komma till nytta för andra efterföljande renoverare. Om vi delar med oss gagnar det bidrar det till kulturarvets bevarande för oss veteranbilsentusiaster.
okej men om det är Lockheed grejer och mot förmodan kanske original tätningar så brukar numret stå på tätningen. Om inte det kanske det står nånting iallafall?
Dessa packningar är inga konstigheter på lockheed. Har själv packningen som heter 401 på lager. Den andra finns hos tillverkaren. Skyddsbälgen är inget de har men det verkar inte scanvo skicka med heller?
Skyddsbälg skulle man kunna ta från framgaffel moped alt stötdämpare finns universal att köpa till vettiga pengar även Momentum kan säkert lösa detta..
När vi renoverade L 63 an råkade jag hitta några tätningar på en marknad och cylinderrören svarvade jag av färdigt honade rör till hydr. cyl. Fanns att köpa i passande diam. helt perfekt. Damaskerna köptes på Tradera, troligen 11an om jag inte minns fel