föresten måste bara passapå att fråga såg ju flera bliar som sågut att vara kassettbilar bland annat Flintabilen (Nos volvon) i början och även en Scania LS110 så tänkte bara höra hur länge har dessa kassetekipag funnits ?
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
bm1113 skrev:Ja som övriga säger Otroligt fina bilder har inte kunnat slita mig från denna tråd innan jag läst alla 18 sidor otroligt kul att se och intressant att höra om era egna bilar vore kul att se LS141an med full plogutrustning till exempel
föresten måste bara passapå att fråga såg ju flera bliar som sågut att vara kassettbilar bland annat Flintabilen (Nos volvon) i början och även en Scania LS110 så tänkte bara höra hur länge har dessa kassetekipag funnits ?
bma.finland skrev:rykten säger det fanns en prototyp på en g version av volvos nya f serie ,men när endast australien skulle blivit maknad så skippa man den
bma.finland skrev:från ca 70 talet (mitten)i finland
bm1113 skrev:bma.finland skrev:från ca 70 talet (mitten)i finland
OK Tack då vet jag kul att de funnits så pass länge man behöver ju bara passera gränsen till Tornio för att se att Kassetter är mycket mer utbrett vet inte riktigt men tror det är först på 90talet de börjat dyka upp mer här kring norrbotten
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster