Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Lasse Hsand skrev:Det här är den senaste tankbilen eller det finns tre stycken.Är osäker om det är en 10 eller 12a
Lasse Hsand skrev:Till höger där jag står sandön. Efter ön kommer lilla sandöbron sen Klockestrand. Sen en liten bit till den ökända Gålåbacken . Den börjar med en bro med en camping under. Sen kommer Ullånger. Skulle tro att alla gamla åkare känner till den.![]()
sjömannen skrev:Lasse Hsand skrev:Till höger där jag står sandön. Efter ön kommer lilla sandöbron sen Klockestrand. Sen en liten bit till den ökända Gålåbacken . Den börjar med en bro med en camping under. Sen kommer Ullånger. Skulle tro att alla gamla åkare känner till den.![]()
Ursäkta att jag får lite sladd i ämnet,,men Ho chi minleden från Gålån till Ullånger fick väl fjäderfabrikanterna att blomstra, undrar om du vet om den gamle gentlemannen Gunnar Söderlind som hade bärgarn i Ullånger finns vid liv? Minns att även frugan hans var ganska insatt i krånglande lastbilar. På vårarna hade han alltid ena redskapslådan på bärgarn fylld med färdigsågade björkstumpar till havererade fjäderpaket. En riktig färgklick den mannen.
Hälsningar Sjömannen
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster