Mvh Anders Berger
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Berger skrev:Hej har bestämt mig för att sälja F89an pga V8 sug. Det är en 75 årsm. Den har ett Floby flak på dryga 7m. En hiab 550 kran. Bilen är besiktigad och i trafik och körs några ggr i månaden på olika nostalgi uppdragDet finns en del rost och en del lagningar i hytt golvet men den har klarat sig fint runt rutor och tak tycker iaf jag. Hjul basen är 4,60m så det skulle gå fint att bygga om till tipp o kran för den som vill. eller kanske krok . Men jag har valt att behålla den som den är. Vet inte vad den kan vara värd men tänkte mig runt 55 tusen. Intreserade är välkomna att ringa 070-6641857
Mvh Anders Berger
Berger skrev:Berger skrev:Hej har bestämt mig för att sälja F89an pga V8 sug. Det är en 75 årsm. Den har ett Floby flak på dryga 7m. En hiab 550 kran. Bilen är besiktigad och i trafik och körs några ggr i månaden på olika nostalgi uppdragDet finns en del rost och en del lagningar i hytt golvet men den har klarat sig fint runt rutor och tak tycker iaf jag. Hjul basen är 4,60m så det skulle gå fint att bygga om till tipp o kran för den som vill. eller kanske krok . Men jag har valt att behålla den som den är. Vet inte vad den kan vara värd men tänkte mig runt 55 tusen. Intreserade är välkomna att ringa 070-6641857
Mvh Anders Berger
Återgå till Objekt finns . . .
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster