Moderator: Anders Ason
Lars-Gunnar skrev:Tack så väldigt mycket Anders!
Smålandsrallyt gav 17 nya veteraner och från årets början sammantaget 59 st som behagat lysa med sin frånvaro förut eller är det kameramännen som inte tagit alla kort?
Som vanligt behagar Vägverket strula och ha en Volvo T + S80 vad nu denna kryptiska mening vill säga. Är det en Volvo T som i traktor och en S80 som delar på benämningen? Jag förstår inget av detta?
Bevisligen sitter skylten på en Scania 140 nosbil. Kanske vi skall döpa om den till Volvo 140 för den har ju funnits. Jag tog för övrigt körkortet i en 140.
Lars-Gunnar![]()
Anders Ason skrev:Tack. Det är enbart mina bilder som lagts ut på länken och det är nog med säkerhet alla bilar som fanns på plats precis före starten och fram t o m nr 74, sedan åkte jag med den. Din favorit, Volvo Titan -64.![]()
Reid Hulting skrev:CCW140 SCANIA L110S, se även bild 22 Smålandsrundan 2005. Så såg den ut när Bergman hade den. Användes i åkeriet in i 2000-talet.
Reid.
Reid Hulting skrev:CCW140 SCANIA L110S, se även bild 22 Smålandsrundan 2005. Så såg den ut när Bergman hade den. Användes i åkeriet in i 2000-talet.
Reid.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster