Skulle bara kolla hur uppmärksamma forumets medlemmar är...
Det är alldeles riktigt, bilden är ett montage som gjordes på ett tidigt stadie innan kalendern var färdig. Jag lovar att kalendariet ska vara up to date i 2012 års tryckta upplaga. Samtidigt tror jag inte att det är det första som mina kära kunder kollar när kalendern tas upp ur kartongen...
När vi ändå är inne på felaktigheter så kan allt hända. Kan nu avslöja att ett fåtal av 2010 års upplaga hann att levereras med några felaktiga röda dagar innan tryckeriet själva upptäckte det. Ingen har hört av sig men om det är någon som har fått dessa så kan jag bara rekommendera att behålla kalendrarna, de kan ju precis som Shilling Banco bli värdefulla för samlare i framtiden... Men vill någon byta ut till en rätt kalender står jag gärna till tjänst att fixa det.
För övrigt vill jag meddela att större delen av årets kalender är kraftigt försenad, speciellt blandorder eller där leveransen består av fler än en kalender. Från och med i morgon skickas alla med A-post utan extra tillägg och ambitionen är att de ska vara framme före jul men reservation för utlandet finns.
Vill också slå ett slag för TTC-kalendern som kommer att säljas i endast 100 exemplar. Några få ex från förra året finns kvar och från och med i morgon kommer TTC 2012 att visas på min hemsida
www.alutrans.se och i denna tråd.
God Jul
/Stefan