Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Fredrik Klint skrev:Jag kan förtydliga MIN åsikt: Visa broschyrer och bilder, visa allt möjligt! För MIG är det helt okej, jag njuter lika mycket som andra på forumet. Sen om man får visa upp andras bilder, broschyrer etc kan säkert diskuteras men det överlåter jag till moderatorerna. På andra forum är det betydligt hårdare, tänker på "Buss Snack" där endast fotografen får visa sina bilder. De kör stenhårt med copyright, såvida man inte fått fotografens tillstånd.
kringlan skrev:Halloj. Egentligen vore det kanske klokt att fråga Stig om han har några foton kvar, eller hur Lars?
//Kringlan
Fredrik Klint skrev:Den bilden var bekant! Jag som lagt ut den, kommer från Roger Larssons samlingar.
CTH994 var en L76 -50 från -67 med Ekå-aggregat. F.d. X7554, dessförinnan D3654. Kan ha haft ytterligare annat reg-nr innan. Chassi-nr 431677. Gävle Auto-Bärgning AB var ägaren i X-län, från maj 1969 till...?
Lasse Hsand skrev:kringlan skrev:Halloj. Egentligen vore det kanske klokt att fråga Stig om han har några foton kvar, eller hur Lars?
//Kringlan
Ingen dum ide! Sår han på stan för någon vecka sen. Du känner väl Pelle Börlin efter duett affärer. Minns du Ford customen dom hade tror att det var när dom log vid nya viadukten under järnvägen. Skulle vara fränt att ha någon bild därifån för egen del. Den delen av stan är ju liksom utrotad. Lars
Fredrik Klint skrev:Okej, men det är intressant iaf! Går det att scanna tidningsbilderna och visa, så gör gärna det. Eller om du kan se något reg-nr och delge här.
Fredrik Klint skrev:Kul, Lasse!
Går det att ana reg-nr? Eller att blåsa upp bilden mer / zooma...?
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster