Här träffas vi och kanske ställer en fråga eller lämnar ett förslag som andra har en lösning eller synpunkter på. Kom ihåg att det skall handla om lastbilsnostalgi.
Tänk att få tillbringa några dagar där och leka ekorre Forden skulle vara kul att se lite mer av, har du möjlighet att ta lite mer bilder på den så skulle det vara trevligt. Jag trodde nästan att de hade rostat bort annars...
Allt detta står i Lövbackens industriområde i Sandviken! Tomten där Forden står skall vara tom inom de närmaste veckorna så nu är det bråttom...! Det finns lite andra fordon där också!
Bilagor
101029 034 (Medium).jpg (79.07 KiB) Visad 7224 gånger
101029 029 (Medium).jpg (96.96 KiB) Visad 7224 gånger
101029 024 (Medium).jpg (95.1 KiB) Visad 7224 gånger
Tack för ett snabbt svar. Du har möjligtvis inte uppgifter om nån kontaktperson. Lite svårt att slänga sig i bilen för att åka och kolla härifrån Gotland. Färjepassning m.m. Hälsn. Reid.
Trevligt med ytterligare en gotlänning..! Här är en vinterfastlänning fr. Klinte boende på fastlandet. Skall kolla med han som jag pratade med idag och lånade nycklarna av. Du har säkert lite skojiga bilder fr. "öyn" att lägga upp!!??
Har lagt upp några bilder under "medlemmars fordon". Blir f.ö. snart "granne" med dig, flyttar till Nyköping. Nej nu tänker jag gå och sova, har varit uppe i nästan två dygn p.g.a. hämtning av nytt "fynd" i Västergötland. Återkommer senare med bilder. Tur att man snart är pensionär så att man förhoppningsvis får tid över till allt man vill. Hälsn. Reid.