Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
flak skrev:Hjälmtvång i Scaniabilar:lol:.....härlig patina på Scanian
Tävling? nu kommer tävlingnerverna slå avigt![]()
(Angående Kronbil eller? är det årets julklapp? isåfall önskar jag mig precis en sån...tomten....snälla jag har varit otroligt snäll)
Flak gräver ner sig ända till 1986 och bidrar med sig själv i högsta person.
Vem sa att lastbilar bjuder på stabilitet? ja i tillvaron då.
Här testas balansen mellan brorsans åk och min Scania pärla.
Ska jag tillägga att vår stackars mor var trött på att uppfarten blockerades av dessa mastodonter![]()
och en del andra fordon.............
flak skrev:Vår mor är en förstående kvinna och idag har tomt på uppfarten till villan och behöver bara muttra över alla löv som faller ner..........
Brorsans Volvo lever i högsta välmående och har varit i hans ägo sen 1982
Min lilla pärla såldes i slutet av 80 talet och är idag försvunnen troligen skrotad![]()
![]()
Förb%¤#%%# skit att man sålde denna skönhet.
Lars-Gunnar skrev:Stopp nu Anders! Är tävlingen avsedd för dig själv? En bild per skalle borde väl bli bra? Och dina bilder är inget att skratta åt. Trodde du menade fullgångna bilar och inte aborterade missfoster.
Anders skrev:Är det LS110;an med BG 1350-hytt som skymtar fram mellan 88;an och 76;an?
Anders
Lars-Gunnar skrev:Stopp nu Anders! Är tävlingen avsedd för dig själv? En bild per skalle borde väl bli bra? Och dina bilder är inget att skratta åt. Trodde du menade fullgångna bilar och inte aborterade missfoster.
Nä, jag föreslår månadens bild av den finaste eller fräckaste eller den mest pittoreska veteranbilen som har rullat i något rally. För vem har en rolig bil? Det skulle väl isåfall vara kaffepannbilen ensam på tronen.
Lars-Gunnar
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster