Ellmanracing!
Äntligen napp! E-mailet kom idag. Läs översättningen:
Hi Lars-Gunnar
Thank you for your e mail. Sorry my editor has not responded to you. Would it be best to send you a few back issues to see if the advert is in the magazines?
If both of you like these issues, there is a subscription form in the magazine you can send. Not all the small ad clients have e mail, so it may be best for a friend to call them on behalf of your friend. Please can you send back the address you want the magazines sent to.
Kind regards
Julia
---
Julia Johnston,
Classic Military Vehicle
& Classic Van and Pick-up
& Classic and Vintage Commercials
Kelsey Publishing
Tel: 01733 353359
Hej Lars-Gunnar
Tack för ditt E-mail. Jag är ledsen att min redaktör inte har svarat dig. Skulle det vara bäst att sända några tidigare nummer och se om annonsen finns i tidningarna? Om ni båda tycker om dessa tidningar så finns en prenumerations blankett i tidningen som du kan skicka. Inte alla små annonser har E-mail, så det må vara bäst att en vän ringer på din väns vägnar. Kan du skicka tillbaka den adress som du vill ha magasinen sänt till.
Att en vän ringer på din väns vägnar. Detta skrev Julia då jag hade skrivit att jag var osäker på om du kan tala Engelska. Jag skall svara henne i kväll och fråga om vi får varsina tidningar. Hon kanske tro att vi bor i närheten och kan se tillsammans.
Du kan ge mig din adress via ett PM.
Lars-Gunnar