Omslaget nedan visar en del av innehållet. Ett antal modeller av Scania och Volvo blandas med Mercedes, Bedford, rallyn, läsarbilder och mycket, mycket annat.
Trevlig läsning önskar
Bengt Gustafsson
Redaktör

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Lars-Gunnar skrev:Vad bråttom det är att läsa tidningen. Jag ögnar igenom den samma dag sedan får den ligga som en godbit som jag läser när jag blir godissugen. Först agerar jag Spara och sedan som Slösa.
Lars-Gunnar![]()
Sudde skrev:Lars-Gunnar skrev:Vad bråttom det är att läsa tidningen. Jag ögnar igenom den samma dag sedan får den ligga som en godbit som jag läser när jag blir godissugen. Först agerar jag Spara och sedan som Slösa.
Lars-Gunnar![]()
Det måste väl vara upp till var och en hur man vill tillgodogöra sej informationen, fort eller sakta???
Anders skrev:En fundering bara? Är inte LS76;an på omslaget en LT76?
tycker det ser ut som två drivande axlar? Eller bör jag uppsöka optikern igen?![]()
Anders
Det är en LS, men han har monterat navkåpan från en drivaxel på boggieaxeln. På nån bild är väl t.o.m axeln lyftad.Lars-Gunnar skrev:Anders skrev:En fundering bara? Är inte LS76;an på omslaget en LT76?
tycker det ser ut som två drivande axlar? Eller bör jag uppsöka optikern igen?![]()
Anders
Anders, du ser rätt. Det är tandem då det smala navet syns på båda axlarna efter att jag förstorat bilden så kunde jag se detta tydligare.
Lars-Gunnar
Thomas Almèn skrev:Det är en LS, men han har monterat navkåpan från en drivaxel på boggieaxeln. På nån bild är väl t.o.m axeln lyftad.Lars-Gunnar skrev:Anders skrev:En fundering bara? Är inte LS76;an på omslaget en LT76?
Anders
Anders, du ser rätt. Det är tandem då det smala navet syns på båda axlarna efter att jag förstorat bilden så kunde jag se detta tydligare.
Lars-Gunnar
Bengt Gustafsson skrev:Det är precis som Thomas skriver!![]()
Mvh
Bengt G
gunnilse skrev:Kul att annonser letat sig in men hoppas det håller sig till enbart tunga fordon..
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 8 gäster