patrick skrev:Din utbildning var inte mitt intresse !!
Då ber jag om ursäkt för att jag nämnde det, men av dig frågeställning framgick det inte vad du ville ha svar på.
/Stellan
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
peter fra danmark skrev:Hmm,har tækt lidt på det med tidning, ikke en fejl ide den. Man skulle kunne lave repotage fra t.eks. Silkeborg Rally. Stellan du har på et tidspunkt skrevet om Engelske F88 med en anderledes front. Jeg lovede at tage billeder af dem o.s.v. Så er der jo allerrede en historie eller formål med en artikkel.![]()
Det praktiske, med hvordan, PDF filer m.m. ja det løser sig hvis det er noget som kunne være interesse for.
Thomas Almèn skrev:Det måste väl vara genomförbart att bilda lokala föreningar, för att hjälpa varandra. Även vi som inte har nåt fordon,(än) har ju kunskap att dela med oss av. Om inte annat behövs det alltid kaffekokare. För att återvända till frågan om en tidskrift. Är det bara jag som tänkt på hur många tidningar det finns för veterantraktorer?. Eller ta "Boggi", den riktar sig ju mest till såna som är intresserade av entrepenadmaskiner. Man behöver ju inte ha månatlig utgivning, Då är det väl bättre att fylla de nummer som kommer ut. Helt klart kan väl frågan begrundas.
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster