Forumet åter online
Sedan den 22/5 2026 är forumet online igen, mjukvaran har uppdaterats till nyaste versionen.
Driften har tagits över av Maskinisten.
Tack för förtroendet Per!

Använd denna länk om du vet ditt medlemsnamn men behöver återställa lösenordet.
Kontakta oss på kontakt@veteranlastbilar.se om du har glömt ditt medlemsnamn.

/Holger, maskinisten.net

Pejlstång

Meddela här vad du önskar komma över.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

veteranbilen
trådstartare
Inlägg: 77
Blev medlem: 14 nov 2014, 22:48
11

Pejlstång

Inlägg av veteranbilen »

Söker en pejlstäng. Till Scania 110.
Bo Abrahamsson
Inlägg: 560
Blev medlem: 06 dec 2008, 18:49
17

Re: Pejlstång

Inlägg av Bo Abrahamsson »

Finns nya hos Scania artnr. 251552
Hälsn.
Bosse
veteranbilen
trådstartare
Inlägg: 77
Blev medlem: 14 nov 2014, 22:48
11

Re: Pejlstång

Inlägg av veteranbilen »

Tack. Det var nog det vi pratade om sist på telefon. Minnet är bra men kort.. har lite smådelar jag behöver till Scanian mer eller mindre brottom. Tänkte fråga om du vet om beg eller ny. Växelspaksknopp vart jag kan hitta det. Den som satt var trasig.
Bo Abrahamsson
Inlägg: 560
Blev medlem: 06 dec 2008, 18:49
17

Re: Pejlstång

Inlägg av Bo Abrahamsson »

Ring mej när du har tid. Tel. 070 3471229 Bosse.
Skriv svar
  • Bli medlem - Logga in
  • Du måste vara medlem för att ställa frågor och delta i diskussionerna.

    Bli medlem / Logga in

    Bli medlem

    Bli medlem för att ställa frågor och delta i diskussionerna.


    Bli medlem

    Logga in

    Du är redan medlem? Klicka här för att logga in


    Logga in