Forumet åter online
Sedan den 22/5 2026 är forumet online igen, mjukvaran har uppdaterats till nyaste versionen.
Driften har tagits över av Maskinisten.
Tack för förtroendet Per!

Använd denna länk om du vet ditt medlemsnamn men behöver återställa lösenordet.
Kontakta oss på kontakt@veteranlastbilar.se om du har glömt ditt medlemsnamn.

/Holger, maskinisten.net

ÅHS Syd höstmöte norra Skåne

Här får man fritt annonsera förestående evenemang som har med veteranlastbilar att göra. Varje evenemang fordrar sin egen "tråd". Om hjälp önskas så kontakta någon av oss moderatorer.

Moderator: Anders Ason

Användarens profilbild
Per Thomson
trådstartare
Site Admin
Inlägg: 7589
Blev medlem: 22 mar 2007, 23:11
19
Ort: Råå
Kontakt:

ÅHS Syd höstmöte norra Skåne

Inlägg av Per Thomson »

Sven Jinert beskriver hur företaget började
Sven Jinert beskriver hur företaget började
20251025_105812.jpg (446.5 KiB) Visad 2822 gånger
Efter lunchen besöktes Olle Erikssons två museer
Efter lunchen besöktes Olle Erikssons två museer
20251025_134310.jpg (607.8 KiB) Visad 2822 gånger
Flera lador och hallar rymde mycket att se
Flera lador och hallar rymde mycket att se
20251025_134257.jpg (527.34 KiB) Visad 2822 gånger
Tidigare hade här varit ett sågverk
Tidigare hade här varit ett sågverk
20251025_134948.jpg (734.86 KiB) Visad 2822 gånger
Mycket trevlig nostalgi
Mycket trevlig nostalgi
20251025_135552.jpg (432.37 KiB) Visad 2822 gånger
USA inspirerat, särskilt brandbilar
USA inspirerat, särskilt brandbilar
20251025_142731.jpg (482.96 KiB) Visad 2822 gånger
. . . men också mycket annat
. . . men också mycket annat
20251025_142610.jpg (333.68 KiB) Visad 2822 gånger
. . . som här till exempel
. . . som här till exempel
20251025_143535.jpg (489.53 KiB) Visad 2822 gånger
. . . inte minst militärfordon
. . . inte minst militärfordon
20251025_142643.jpg (329.71 KiB) Visad 2822 gånger
bilden talar för sig själv.
bilden talar för sig själv.
20251025_152603.jpg (681.42 KiB) Visad 2822 gånger
Hälsningar
Per Thomson
Användarens profilbild
Anders Ason
Inlägg: 5745
Blev medlem: 02 apr 2007, 19:15
19
Ort: Linköping

Re: ÅHS Syd höstmöte norra Skåne

Inlägg av Anders Ason »

Trevlig träff och fina bilder.
Hälsningar Anders Ason
__________________________________________
Jag tillhör också den yngre generationen,
men det var ett tag se´n, nu med hobbyn som burit sina laster.
Skriv svar
  • Bli medlem - Logga in
  • Du måste vara medlem för att ställa frågor och delta i diskussionerna.

    Bli medlem / Logga in

    Bli medlem

    Bli medlem för att ställa frågor och delta i diskussionerna.


    Bli medlem

    Logga in

    Du är redan medlem? Klicka här för att logga in


    Logga in