Forumet åter online
Sedan den 22/5 2026 är forumet online igen, mjukvaran har uppdaterats till nyaste versionen.
Driften har tagits över av Maskinisten.
Tack för förtroendet Per!

Använd denna länk om du vet ditt medlemsnamn men behöver återställa lösenordet.
Kontakta oss på kontakt@veteranlastbilar.se om du har glömt ditt medlemsnamn.

/Holger, maskinisten.net

Vinterväglag igen - en överraskning?

Läs inläggen här innan du registrerar dig.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Användarens profilbild
Anders Ason
trådstartare
Inlägg: 5748
Blev medlem: 02 apr 2007, 19:15
19
Ort: Linköping

Vinterväglag igen - en överraskning?

Inlägg av Anders Ason »

En av de säkraste fordonstyperna i vinterväglag, enligt VTI och Transportstyrelsen är ute på en åker och åker.
Artikeln bakom betalvägg.
Artikeln bakom betalvägg.
Corren 3231127AA.jpg (337.67 KiB) Visad 6863 gånger
Hälsningar Anders Ason
__________________________________________
Jag tillhör också den yngre generationen,
men det var ett tag se´n, nu med hobbyn som burit sina laster.
  • Bli medlem - Logga in
  • Du måste vara medlem för att ställa frågor och delta i diskussionerna.

    Bli medlem / Logga in

    Bli medlem

    Bli medlem för att ställa frågor och delta i diskussionerna.


    Bli medlem

    Logga in

    Du är redan medlem? Klicka här för att logga in


    Logga in