Forumet åter online
Sedan den 22/5 2026 är forumet online igen, mjukvaran har uppdaterats till nyaste versionen.
Driften har tagits över av Maskinisten.
Tack för förtroendet Per!

Använd denna länk om du vet ditt medlemsnamn men behöver återställa lösenordet.
Kontakta oss på kontakt@veteranlastbilar.se om du har glömt ditt medlemsnamn.

/Holger, maskinisten.net

OBS om PM

Här träffas vi och kanske ställer en fråga eller lämnar ett förslag som andra har en lösning eller synpunkter på. Kom ihåg att det skall handla om lastbilsnostalgi.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Användarens profilbild
Per Thomson
trådstartare
Site Admin
Inlägg: 7590
Blev medlem: 22 mar 2007, 23:11
19
Ort: Råå
Kontakt:

OBS om PM

Inlägg av Per Thomson »

OBS om PM :!:
Om din PM-inkorg är full så töm den, annars kommer inte PM fram.
Upptill under texten 'Forumindex' hittar du 'Kontrollpanelen', välj den och följ sedan möjligheter att gå vidare!
Hälsningar
Per Thomson
Låst