Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
S-V L44 skrev:Titanen stammar väl inte från 20-40-talet, eller hur?![]()
Dessutom dräller det ju av bilar från 60-70-talet och jag tycker att vi hellre måste uppmuntra de som verkligen vill befatta sig med riktigt gamla fordon.![]()
Då är nog denna bil betydligt intressantare och i mina ögon klart snyggare. Det är t.o.m. en typ av Volvo jag själv skulle kunna tänka mig ha (trots att jag är en större vän av Scania-Vabis).
http://www.blocket.se/jamtland/Volvo_la ... w=3&last=1
Priset är nog inte helt fel heller, men om man gillar att renovera och sätta sin egen personliga prägel på fordonet så är detta ju inget objekt.
Än om man skulle starta med ett riktigt billigt objekt så lär nog slutkostnaderna ändå hamna i samma härad till slut (naturligtvis starkt beroende på renoveringsgrad och egna arbetsinsatser och hur man värderar dessa). Det blir i alla fall de kalkyler som jag kommer fram till med mina objekt.
// S-V L44
Glenn6 skrev:Jag gillar bara de äldre bilarna bättre, det finns inte många kvar och man måste vurma över dom få som finns kvar.
fullrulle skrev:hej jag har en lika dan fast med spets nos?? fd brand bil 736 mil i ny skick ej till salu. mvh janne
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster