Hej på er, söker 2 torkarblad till Scania L80 - 68, den typen som
är skruvad i torkararmen, kompletta blad eller bara gummina.
/Björn O.
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Björn O skrev:Hej på er, söker 2 torkarblad till Scania L80 - 68, den typen som
/Björn O.
Norrbotten skrev:Björn O skrev:Hej på er, söker 2 torkarblad till Scania L80 - 68, den typen som
/Björn O.
Hej,jag söker också torkarblad 2 st.l=300 mm till Volvo n86 -73, typen som skruvad i torkararmen ,kompletta eller kummina.
Hittade du Björn O ,varifrån ? Eller vet någon annan varifrån kan man köpa såna ?
Pumphjulet i spolarpumpen hade gått sönder ,vet nån varifrån kan man hitta komplet pump ?
Spolarvätskebehållaren är troligen orinal ,ty den är typ liten vit plastflaska och pumpen skruvat ovanpå.
Tusen tack redan i förhand, ni experter brukar ju veta så mycket.
Mvh.Norrbotten
Bo Abrahamsson skrev:Norrbotten skrev:Björn O skrev:Hej på er, söker 2 torkarblad till Scania L80 - 68, den typen som
/Björn O.
Hej,jag söker också torkarblad 2 st.l=300 mm till Volvo n86 -73, typen som skruvad i torkararmen ,kompletta eller kummina.
Hittade du Björn O ,varifrån ? Eller vet någon annan varifrån kan man köpa såna ?
Pumphjulet i spolarpumpen hade gått sönder ,vet nån varifrån kan man hitta komplet pump ?
Spolarvätskebehållaren är troligen orinal ,ty den är typ liten vit plastflaska och pumpen skruvat ovanpå.
Tusen tack redan i förhand, ni experter brukar ju veta så mycket.
Mvh.Norrbotten
Hej, försök med LG reservdelar 013 393222 tror att han har, iallafall torkarbladen.
Hälsningar Bosse.
magirus skrev:Är det samma typ som man hittar i 70-tals Volvo 140-serien och i Saab V4?
magirus skrev:Hoppsan! Glömde!Jag menade spolarpumpen/burken.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 7 gäster