Expressbyrån Hässleholm-Malmö ASG

Efterlysningar gäller ex. personer, uppgifter, litteratur, filmer m.m. el.likn.
Bilar ska vara på "objekt sökes".

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Expressbyrån Hässleholm-Malmö ASG

Inläggav krusse » 18 okt 2010, 20:31

Hej
Jag söker alla sorters bilder från Expressbyrån Hässleholm.
Särskilt intressant är bilder på långtrailern.
Vi har startat en grupp på Facebook med bilder från Expressbyrån, kolla gärna http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=121226191250218

Bild
krusse

Re: Expressbyrån Hässleholm-Malmö ASG

Inläggav Lars-Gunnar » 18 okt 2010, 22:52

Alla är inte anslutna till Facebook. Jag tillhör en av dem som vägrar befatta mig med denna sajt av principiella skäl.

Lars-Gunnar :)
Lars-Gunnar

Inläggav krusse » 19 okt 2010, 15:03

Men man kan gå in och kolla bilderna utan att va med i Facebook.... :wink:
krusse

Inläggav Lars-Gunnar » 19 okt 2010, 21:49

krusse skrev:Men man kan gå in och kolla bilderna utan att va med i Facebook.... :wink:

Tack krusse. Det var nostalgiskt att se alla Volvobilar såsom Titan och NB88 som verkade vara det dominerande märket. Kanske där också var någon Viking.

Det var lustigt att läsa din fars kommentar om att du köpt fel märke på din modell. Han var nog stor Volvoitare som jag är. Min far körde Volvo från 1954 till till efter 1966 då jag klivit av och flyttat hemifrån. Annars var det mycket "åka med" under 15 år, mest på sommaren då skolplikten inte kallade. Har upplevt Volvo Titan, Volvo Viking, Turbo och sist Volvo Titan Turbo 230 hk, alla med nos förståss. Frambyggda Volvo Titan kom när jag inte längre var "med i leken".

Det skulle ha varit trevligt att ha några Volvofoton i forumet. Tänker att det var på 60-talet.

Lars-Gunnar :)
Lars-Gunnar

Återgå till Efterlysningar