Här på forumet är en trevlig och kunnig blandning av både bilinnehavare, amatörer, yrkesfolk och intresserade. Hur är det då med veteranlastbilsinnehavet?
/Anders
Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Anders Ason skrev:Här på forumet är en trevlig och kunnig blandning av både bilinnehavare, amatörer, yrkesfolk och intresserade. Hur är det då med veteranlastbilsinnehavet?
/Anders
Stellan skrev:För min del så är det nog tur att jag inte har varken tid, pengar eller plats...annars så hade jag nog haft ett dussintal fordon![]()
/Stellan
Anders Ason skrev:
Är imponerad av dina kunskaper och du kan väl ha en liten en?
I bland kör jag ut en annons på papper så den finns kvar efter att annonsen försvunnit. Vid två tillfällen ångrar jag att detta inte blev av, den lilla VOLVON är den ena och den andra ett SCANIA chassi likande min, här i Östergötland, den annonserades flera gånger utan att bli såld och gick väl sedan till skrot?
/Anders
Anders Ason skrev:Här på forumet är en trevlig och kunnig blandning av både bilinnehavare, amatörer, yrkesfolk och intresserade. Hur är det då med veteranlastbilsinnehavet?
/Anders
tommy olsen skrev:har en scania lbs 140 1973 mod som er under restaurering.den skal være klar til tungaralyt vest
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster