Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Eddie skrev:...
Annars gillar jag LK/LKT 110-140-111-141 modellen, som fanns i Sydamerika och Australien. Det hade varit kul att ha en sådan importerad ifrån Sydamerika, dom hyttarna är godkända vid krockprov/slagtest av vägverket 1976. Tyvärr blev det aldrig någon försäljning i Sverige av den modellen, men dom är tuffa.
Anders Ason skrev:Eddie skrev:...
Annars gillar jag LK/LKT 110-140-111-141 modellen, som fanns i Sydamerika och Australien. Det hade varit kul att ha en sådan importerad ifrån Sydamerika, dom hyttarna är godkända vid krockprov/slagtest av vägverket 1976. Tyvärr blev det aldrig någon försäljning i Sverige av den modellen, men dom är tuffa.Blir nyfiken på hur dessa ser ut, finns det bilder någonstans?
Är i Bjärnum då och då, senast för två veckor sedan i ombyggnadseländet!
Finns det några veteranare att kolla på i trakterna?
Anders Ason skrev:Eddie skrev:...
Annars gillar jag LK/LKT 110-140-111-141 modellen, som fanns i Sydamerika och Australien. Det hade varit kul att ha en sådan importerad ifrån Sydamerika, dom hyttarna är godkända vid krockprov/slagtest av vägverket 1976. Tyvärr blev det aldrig någon försäljning i Sverige av den modellen, men dom är tuffa.Blir nyfiken på hur dessa ser ut, finns det bilder någonstans?
Är i Bjärnum då och då, senast för två veckor sedan i ombyggnadseländet!
Finns det några veteranare att kolla på i trakterna?
Eddie skrev: ... Jo här finns veteranare ...
En sådan sovhytt fanns till salu på blocket tidigare i år. Har för mig att det var i uppsala/enköpings trakten.
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster