Svarte eller röda skärmar på Stenhuggarens rundnos?
Moderator: Anders Ason
Stenhuggarn skrev:Hahaha, ja så kan man ju göra. Svårare att komma undan resultatet på så vis också!![]()
![]()
Tack Anders!
Anders Ason skrev:
För min egen del levererad komplett och färdig två år tidigare var standardfärgen vit. Nu för tiden är det nog mycket svart igen.
Anders Ason skrev:Så... svarta skärmar lyfter något, enligt min mening, fram den tidens anda.
Stenhuggarn skrev:Anders Ason skrev:Så... svarta skärmar lyfter något, enligt min mening, fram den tidens anda.
Ja, det är precis det som fått mig att ändra åsikt. Tycker nog egentligen att röda skärmar är aningens, aningens snyggare men att få den lite mera tidsmässig vinner över det. Samt det faktum att far min som varit mekaniker i hela sitt, nu avklarade, yrkesliv också insisterar på att de borde vara svarta.Det är så han minns dessa bilar.
Per Thomson skrev:Anders Ason skrev:
För min egen del levererad komplett och färdig två år tidigare var standardfärgen vit. Nu för tiden är det nog mycket svart igen.
Den här meningen förstod jag inte Anders!
Bra att du lade upp omröstning i frågan, jag såg det inte först därför att jag oftast använder nya meddelanden och klickar på den sista sidikonen längst ut till höger.
Anders Ason skrev:Röda skärmar (helröd bil) ligger också lite nära brandbil. Om din bil blir helt röd kommer du nog få den frågan: Är det en gammal brandbil?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster