Moderator: Anders Ason
ankarback skrev:Snyggt jobbat! Tycker det ser riktigt bra ut. Dessutom blir det en mer tidsenlig lagning än topfinnish och tre lager klarlack.
Det var ju typ så där det lagades när våra gamla bilar användes förr i tiden.
Noxcania skrev:Blir ju pärfa, bara man lägger plåten kant-i-kant så kan plasten va tycker jag, brukar låta svetsarna synas ibland & när folk gnäller säger jag att dom kan betala mej så e bilen deras & då kan dom kråma allt om dom vill, bilen e gammal & de kan få synas, jag skäms ändå inte - så dålig smak har jag!...
30Fredrik skrev:Vilken höjdare att du fick köpa Bosch Kupevärmaren,en udda grej och mycket eftertraktade!! Hoppas att den funkar åxå för den kan du få nytta av framåt hösten vid nån provtur!!!
30Fredrik skrev:Det blir ju bra, du är ju på upploppet!!! Marchallen blir snygg på sidan, eller hur? Nu börjar den roligaste men jobbigaste delen av renovationen, Lycka till !!! MVH 30 Fredrik.
Per Thomson skrev:Placeringen av fjärrljus har nog mycket att gör med typ av bil och körning, t ex skog o schakt eller fjärr. Vilket som passar det ena eller andra inses lätt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster