Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

,glad för det
 ,glad för det 

Kjell T skrev:Var det inte Ivar Krüger som förorsakade Tidaholms fall? Och banken utnyttjade situationen?

bma.finland skrev:
förståss måste man kontra med en SCANIA LS 141 s42 -79 hade i trafik 93-00

Kjell T skrev:Trafiken från söder och sydost in till Vasa gick för länge sedan innan vägen via Vikbyfladan byggdes via Toby. Över Tobyå går en gammal stenbro. Kör man över den och sedan mot Veikars, och i Veikars över Kyroälv mot Staversby och sedan svänger mot Voitby så kommer man ut i Vallvik, strax norr om Kyroälv. Med den rutten behövde man inte passera den låga Kvevlaxbron. Den bron fanns kvar en bit in på 70-talet.
 Eller om vägmyndigheterna hade en presentation på nätet över vägnätets utveckling där man angav vilket år man var intresserad av och så kom rätt karta fram på skärmen.
  Eller om vägmyndigheterna hade en presentation på nätet över vägnätets utveckling där man angav vilket år man var intresserad av och så kom rätt karta fram på skärmen. 

,så nu kan jag lite skämma ut mig ,dålig dag idag vaknade till -22 när det skulle va -10 dåligt förberedd och fredagslasset olåssat, scanian gick nog bra men valmeten med gafflar vägrade sammarbeta ,2,5h sen och till stan o leverera tomater ,hinner dit snöstorm och nollföre 1,5h försening,glömde dator och pennor hemma ,så det blev en sådanhär i kulspets.när nu scania är vw så en  retro lbs76 i beatle anda,man får skratta
 ,så nu kan jag lite skämma ut mig ,dålig dag idag vaknade till -22 när det skulle va -10 dåligt förberedd och fredagslasset olåssat, scanian gick nog bra men valmeten med gafflar vägrade sammarbeta ,2,5h sen och till stan o leverera tomater ,hinner dit snöstorm och nollföre 1,5h försening,glömde dator och pennor hemma ,så det blev en sådanhär i kulspets.när nu scania är vw så en  retro lbs76 i beatle anda,man får skratta 

(finns inga ord, dom där är så fina)
 (finns inga ord, dom där är så fina)
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster