Frågor om bilduppladdning

Här träffas vi och kanske ställer en fråga eller lämnar ett förslag som andra har en lösning eller synpunkter på. Kom ihåg att det skall handla om lastbilsnostalgi.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Frågor om bilduppladdning

Inläggav Anders Berg » 11 apr 2008, 22:46

Hej. Jag är ny på Forumet, och har liten undran om bilduppladdning. Jag tänkte ladda upp lite bilder när jag skrev min presentation, och använde fliken"ladda upp bilaga", men det gick då bara ladda upp tre bilder+ att man var tvungen förminska dom massor. Förmodar att det finns nåt bättre sätt. Vill gärna ladda upp mer bilder än så... Tacksam för tips

Anders B
Anders Berg

Re: Frågor om bilduppladdning

Inläggav Per Thomson » 12 apr 2008, 00:05

Välkommen till forumet säger jag fast andra brukar sköta det på rätt plats :)
Du behärskar ju detta har jag sett trots att vi ännu inte tillåtit denna metod - tidigare har man själv fått ansvara för bildhotell samt kopiera in länk till bilden och än så länge är inte din väg offentliggjord :wink:

Ett krav är dock att bilderna inte är onödigt stora och det tycks ha fungerat :evil:

Trevlig beskrivning och intressanta bilder - får man fråga, har du tid att träffa din fru :?:
Kanske en lite väl närgången fråga, förlåt, men jag jag är en gammal man och livet har lärt mig en del :wink:
Hälsningar
Per Thomson
Användarvisningsbild
Per Thomson
Site Admin

Återgå till Allmänt Veteransnack