Forumet oåtkomligt onsdag 19/10

Läs inläggen här innan du registrerar dig.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer

Forumet oåtkomligt onsdag 19/10

Inläggav Per Thomson » 20 okt 2011, 06:41

Att forumet var oåtkomligt igår berodde på internetleverantören Bahnhof. Samtliga Bahnhof -kunder anslutna via Helsingborgs stadsnät blev utan Internet under hela gårdagen. Senare under dagen uppträdde samma problem för deras kunder i Göteborg.
Hälsningar
Per Thomson
Användarvisningsbild
Per Thomson
Site Admin
 
Inlägg: 7356
Blev medlem: 22 mar 2007, 23:11
Ort: Råå

Re: Forumet oåtkomligt onsdag 19/10

Inläggav Anders Roger Larsson » 20 okt 2011, 18:24

Sådant händer, fast det är lika "konstigt" och tråkigt varje gång man inte kan se sidan.
Det var bättre förr - ju förr dess bättre
Användarvisningsbild
Anders Roger Larsson
 
Inlägg: 663
Blev medlem: 11 jul 2007, 18:12
Ort: Arvika

Re: Forumet oåtkomligt onsdag 19/10

Inläggav Lars-Gunnar » 20 okt 2011, 22:02

Det skulle vara bra om man kunde meddela via Text-TV. Det brukas också men då bara lokalt. Jag tycker att då det gäller ett forum skall det vara lika viktigt.

Jag fick ju mail från dig Per där du bad oss vidaresända men hur skall man göra det då man inte samlar på medlemmarnas E-postadresser? Ofta går det ju via forumet som vi ju inte kom åt. Problemet är att folk inte vill lämna ut E-postadressen. Annars kunde man ju bygga upp en grupp med en massa namn 30 st kanske och vrålsända till de berörda. Via SMS har jag inte funktionen "sänd till flera" så vitt jag vet.

Annars är det som ett gift. Man är sugen som sjutton "forumalkoholic" och så går man på proppen. Veteranlastbilar borde inte få finnas om jag skall vara elak. :wink:

Lars-Gunnar :D
Lars-Gunnar
 


Återgå till Allmän information

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster