Kan det stämma att den tillhör Volvo:s LV 60 serie?
Hytten som ligger strax bredvid är tillverkad av Jonsson & Söner i Brunflo och har troligvis suttit på Epa:n förut.

Moderatorer: Anders Ason, Moderatorer
Lasse Hsand skrev:Roligt och se att det finns vrak kvar i skogen. Men det är ju nu på våren man hittar en del på skoterturerna dit man ivanliga fall inte går eller åker bil till. Var sjäv till Umeå och åkte skoter till Täfteå och fick då syn på en grävarskopa med b20 fäste som jag letat ett tag. Ska fara dit vid barmark och se om den går att köpa lös. Men kylarmaskeringen på ditt fynd skulle passa på min garage vägg. Lars
Sudde skrev:Lasse Hsand skrev:Roligt och se att det finns vrak kvar i skogen. Men det är ju nu på våren man hittar en del på skoterturerna dit man ivanliga fall inte går eller åker bil till. Var sjäv till Umeå och åkte skoter till Täfteå och fick då syn på en grävarskopa med b20 fäste som jag letat ett tag. Ska fara dit vid barmark och se om den går att köpa lös. Men kylarmaskeringen på ditt fynd skulle passa på min garage vägg. Lars
Du var inte på logdans där då...(SVT 1)
Vid dagens skotertur passade jag på att fotografera denna gamla Epa som har fått sin viloplats i skogen.
Kan det stämma att den tillhör Volvo:s LV 60 serie?
Hytten som ligger strax bredvid är tillverkad av Jonsson & Söner i Brunflo och har troligvis suttit på Epa:n förut.
Men kylarmaskeringen på ditt fynd skulle passa på min garage vägg . Lars
Återgå till Allmänt Veteransnack
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 27 gäster