Tjena, Jens!
Nja, 7:an var väl att ta i!?! men, visst, bilen har ju funnits i tankarna enda sedan farsan sålde den till Lennart. Ja, jag har hört en del historior åxå.. bla om när de drog fast Bröyten under gångbron på moröbacke

.. eller när "Lelle" låste ut sig i Slussfors, i - 20 grader och kl 2 på natten...

. Det finns många historier från då min far, A.Fahlgren och Olje-Hasse ägde bilen åxå.

.. Vad det gäller plogen, så var det länge sedan jag tittade på den, så jag vet inte vilken tillv det är. Det är en Vägverks-plog, med förlängd högersida, och köptes på VV i Burträsk `90. Det var Nisse B, som kört in i en tjälförskjutning med 111:an och krökt bommen. Man monterade då ett blad ist för spetsplogen. Jag pryade för övrigt på VV vintern´87-´88, och åkte med Nisse nå´ra gånger i nämda bil och spetsplog

..
Det finns mkt kringutrustn kvar hemma, från N88:an bla saftblandare, komradio etc... även det som togs bort från bilen då den byggdes om till A-traktor. Tyvärr, stals det en del saker från bilen då den stod uppställd på ind.området och den utsattes även för vandalisering. Har du tips på var det finns delar, så tas de emot tacksamt! Tänkte prata med P-J W åxå, han har koll på det mesta. Är intresserad av att titta på din Titan, så jag hör nog av mig inom kort

.
// Johan