Det enda jag reagerade över är var att när jag var liten grabb verkade det finnas väldigt mycket gamla Amazoner med reg-nr. FEL... iaf i Mölndal där jag växte upp, det enda som inte passade in i det var en gubbe som bodde ett par hus nedanför oss, han hade en "nyare" vw transporter (köpt av vattenfall) med ett reg-nr. som startade på FEL... Han var nog iofs undantaget som bekräftade regeln, det fanns inte mindre än fyra Amazoner i området med FEL... på plåten i området, ytterligare någon med FEX, vilket dock delades med en o annan äldre VW bubbla och SAAB V4 och SAAB 99:a.
Den första bilen som vår familj hade, som jag kommer ihåg, var en Volvo 164 med reg-nr. DYL337 (är numera en Saab 900 som jag mött ute itrafik dessutom

Efter detta fick jag förbrukat en egen vagnpark och det är en annan historia, har förbrukat runt 15-20 privatbilar under mitt 12åriga körkorts innehav, finns inte en janne att jag kommer ihåg alla reg-nr. på dessa då jag dessutom kört lastbil i tio av dessa 12 år, blandar ihop dom lite lätt