Anders Ason skrev:Bo Abrahamsson skrev:Ett par rättningar,8 = Per Karlsson, 57 = Daniel Svensson, 62 = Hans Hallinder.
Hälsningar Bosse.
Om det är deltagarförteckningen (hittar den inte just nu) du tittar på är det möjligt att det är de namnen, men kartan och verkligheten stämmer inte alltid överens. Mina uppgifter kommer från munnen på den som satt bakom ratten, vilken var bildkollagets namn. Om du känner killarna och ansiktet och namn inte stämmer har jag gjort något fel i mina anteckningar vilket givetvis är fullt möjligt.![]()
Det var väl omkring halva gänget jag hann med att plåta
Det regnade mer eller mindre under starten (märkets tydligt på mitt block!) och förarna fick av mig även några frågor. Hade själv en tydlig namnbricka med http://www.veteranlastbilar.se på bröstet.1. känner du till hemsidan veteranlastbilar.se?
Ha en bra resa!
2. om inte, tror du att du nu kommer att besöka den?
3. om ja, är du medlem på forumet?
4-. om inte, avser du att bli?
Bra initiativ Anders!
Reklam för hemsidan behövs nog vid varje träff för såvitt jag förstår så var några ovetande, några känner till oss men har inte joinat vårt forum av en eller annan orsak. Medelåldern var ju rätt hög på många av förarna/ägarna och de är väl inga datafreaks.
Lars-Gunnar